zarzadzanie.net.pl

Science
meets
Business

Celem portalu zarzadzanie.net.pl jest propagowanie specjalistycznej wiedzy
z zakresu zarządzania strategicznego w środowisku biznesowym i akademickim.
PL EN DE IT ES NL RU
Zarządzanie strategiczne
Badania i publikacje


REKOMENDUJEMY:

www.eiasm.org
szkolenia i konferencje na najwyższym poziomie, dotyczące problemów związanych z procesami zarządzania

www.businessweek.com
najnowsze problemy w zakresie światowej gospodarki oraz biznesowe case study

Co widział pies i inne przygody

Malcolm Gladwell:
Co widział pies i inne przygody.





Zarządzanie jutra

Gary Hamel, Bill Breen:
Zarządzanie jutra.

www.bocko.pl
o autorze


Konferencje i szkolenia


Konferencje i szkolenia - archiwum


Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców do udziału w III edycji Polsko - Niemieckiej Giełdy Kooperacyjnej. Spotkania dwustronne odbędą się w ramach X FORUM NOWEJ GOSPODARKI, organizowanego 10 czerwca 2016 roku w Parku Naukowo-Technologicznym Euro-Centrum w Katowicach, przy ul. Ligockiej 103.

Szczegółowe informacje na naszej stronie: http://www.transfer.edu.pl/pl/aktualnosci

Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny. Szczegółowe informacje na temat Forum (wraz z formularzem zgłoszeniowym i programem) znajdą Państwo na stronie: www.forumng.pl

Osoby do kontaktu:
Talaga Radosław, Kocon Paweł
tel.: +48 12 628 25 87
email: talaga@transfer.edu.pl
email: kocon@transfer.edu.pl



Najciekawsze wynalazki, oferujące konkretne rozwiązania na realne potrzeby!

Konferencja naukowa wraz z panelem eksperckim, poświęcona warunkom, w jakim obecnie w Małopolsce działają wynalazcy i przedsiębiorcy, możliwość spokania inwestorów, funduszy inwestycyjnych oraz przedsiebiorców, poszukujących partnerów do wdrażania innowacji w swojej działalności - wszystko podczas Dnia Wynalazków.
22 kwietnia, Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24




Konferencja startup: share Wrocław 2015

Konferencja startup: share Wrocław 2015 to pierwszego tego rodzaju wydarzenia we Wrocławiu, które odbędzie się w dniach 8-9 października w siedzibie Uniwersytetu SWPS.

Event skierowany jest do środowisk akademickich, zwłaszcza studentów oraz biznesu. W programie znajduje się kilkanaście prelekcji, panel dyskusyjny i profesjonalne warsztaty. W gronie prelegentów znaleźli się między innymi: Michał Sadowski, Mariusz Pełechaty, Bogumiła Sobiczewska, jedna z 30 Kreatywnych Wrocławia czy Bartek Postek, wyróżniony wśród 50 kreatywnych magazynu Brief. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

informacja prasowa - plik PDF  




Narzędzia informatyczne - rola nowoczesnej technologii w procesach zarządzania wiedzą
Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji "Narzędzia informatyczne – rola nowoczesnej technologii w procesach zarządzania wiedzą"

Już 22 października w Warszawie odbędzie się konferencja "Narzędzia infromatyczn- rola nowoczesnych technologii w procesach zarządzanie wiedzą" poruszająca zagadnienia optymalizacji wiedzy i jej efektywnego wykorzystania w procesie zwiększania przewagi konkurencyjnej na rynku, podniesienia prestiżu firmy, zwiększenia integracji zarówno zespołu, jak i procedur.

Organizator do bezpłatnego udziału zaproszają:

  • Prezesów i Członków zarządu,
  • Dyrektorów Generalnych i finansowych,
  • Kadrę zarządzającą odpowiedzialną za zakup i wdrożenie nowych rozwiązań i technologii, komunikację wewnętrzną, optymalizację procesów biznesowych,
  • Dyrektorów, kierowników i managerów z działów: IT, HR, BOK, sprzedaży i marketingu,projektów i procesów.
Wśród poruszanych zagadnień znajdą się między innymi:
  • Woklflow i systemy parcy grupowej
  • Narzędzia i systemy poprawiające efektywność pracy grupowej
  • Narzędzia komputerowe wspomagające tworzenie procesów workflow lub Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
  • Analiza obiegu dokumentów
  • Zabezpieczenie i ochrona dokumentów i procesów biznesowych realizowanych w przedsiębiorstwie
  • Data Warehouse (hurtownie danych)
  • Przechowywanie dokumentów w chmurze
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej
  • Intranety oraz portale korporacyjne
  • Outsourcingu usługi poczty elektronicznej i mechanizmów pracy grupowej
  • Identyfikacja i transfer dobrych praktyk -  jak wykorzystać doświadczenie innych
  • Kompetencje Menadżera Wiedzy
  • Zarządzanie wiedzą a strategia konkurencyjna
Organizatorem wydarzenia jest firma MultiExpo. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl/zarzadzanie-wiedza
Rejestracja na stronie http://multiexpo.pl/zarzadzanie-wiedza/rejestracja

Kontakt Kamila Pochodaj
Specjalista ds. promocji konferencji
tel: +48/530 757 506
fax: 22/ 203 51 41
e-mail: kamila.pochodaj@pirbinstytut.pl

plik PDF  




targi innowacyjnych technologii informatycznych
W dniach 10-11 czerwca 2015r, na terenie warszawskiego Stadionu Narodowego, odbędzie się jedno z najbardziej oczekiwanych i prestiżowych wydarzeń branży informatycznej w Polsce – targi innowacyjnych technologii informatycznych. Będzie to druga edycja wydarzenia, jednak nie ostatnia w 2015 roku.

IT FUTURE EXPO to jedyne targi informatyczne organizowane w naszym kraju, skupiające przedstawicieli i wystawców z szeroko pojętej branży IT. Organizowana w prestiżowej lokalizacji impreza, będzie zatem miejscem promocji najnowszych rozwiązań i technologii oraz niezastąpionym źródłem informacji, jak również opinii o produktach. Doskonałe połączenie świata nauki i biznesu sprawia, że na targi przybywają zarówno kontrahenci z Polski jak i zagranicy. W szczególności reprezentanci departamentów informatycznych, zainteresowani nowościami rynkowymi i poszerzaniem wiedzy.

Tej edycji imprezy towarzyszyć będą również targi IT CAREER SUMMIT, zorganizowane w specjalnie wydzielonej strefie, na promenadzie Stadionu Narodowego. Strefa Kariery IT będzie doskonałą możliwością dla specjalistów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom, będzie konferencja IT FUTURE CONGRESS. W drugiej edycji został on podzielony na dwie sesje tematyczne - software i hardware. Idea targów IT FUTURE EXPO 2015 niesie ze sobą nową jakość, dającą istotny wpływ zainteresowanego środowiska na kształt kierunków i trendów rozwojowych branży. To projekt ukierunkowany na spełnienie oczekiwań wszystkich, którzy mają swój udział w projektowaniu, tworzeniu i użytkowaniu nowych technologii. Jesteśmy przekonani, że organizowane przez nas targi, jak i wydarzenia towarzyszące, będą idealną okazją do wymiany doświadczeń, pogłębienia wiedzy oraz nawiązania obiecujących relacji biznesowych.

Liczymy na to, że nasze wydarzenie spotka się z Państwa zainteresowaniem.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: itfuture.pl/warszawa/
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Magdalena Wiercioch
tel. 883 653 541
e-mail:
magdalena.wiercioch@pureexpo.pl



XI Międzynarodowy Kongres MBA
Szanowni Państwo,

jeszcze tylko przez 4 dni można rejestrować się na XI Międzynarodowy Kongres MBA.


Zachęcamy do zapoznania się z dodatkowymi informacjami w załączniku lub na www.kongresMBA.pl

Nowe ceny dla studentów oraz absolwentów programów MBA.
Serdecznie zapraszamy!



Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Konferencja Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.

Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.

W ciągu dwóch dni zgromadzeni słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Tematyka warsztatów obejmuje zagadnienia z obszaru employer brandingu, social media, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia się na: www.facebook.com/marketingprogress

Opłata konferencyjna:
699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 27 maja

Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 28-29 czerwca 2015 r.

plik PDF  
strona www.marketingprogress.pl  



The next EURAM conference will take place in Warsaw

The next EURAM conference will take place in Warsaw (Poland) between the 17th and the 20th of June 2015.

Dear EURAM members and friends,

The next EURAM conference will take place in Warsaw (Poland) between the 17th and the 20th of June 2015. The theme of the conference, Uncertainty is a great opportunity, is aimed to open an interesting and fruitful dialogue about why contemporary management theory and practice do not adequately address the phenomenon of uncertainty, which has come to characterise our daily lives. The EURAM 2015 conference will explore this concept in an opportunity-seeking framework. Uncertainty can be both a threat and an opportunity for organisations. The positive response to the challenge of opportunity is the most constructive stand that we can take, and one that also may equip us best to deal with further challenges that the future may bring.

The dominant stream of thoughts tells us to safeguard against uncertainty, although on both theoretical and practical grounds we should ask if that is possible. Uncertainty is seen as an unpredictable force that can jeopardise our organising efforts. Uncertainty is supposed to leave us in the dark and not knowing what to expect and when. Moreover, the uncertainty that we are living in today is not limited to financial markets, economic and socio-political macro environments. In the age of hyper connectivity the uncertainty we are facing is evident in virtually all areas of the organisational life.

We will endeavour to respond to the following questions: How and in which ways do the drivers of uncertainty change? What resources do organisations need to develop in order to capture the changes that uncertainty may bring? Which organisational forms and configurations respond better to the challenges of uncertainty? What concept of leadership is most suited to steer organisations through the waves of unexpected and unpredictable storms? How can we better educate people to make them more competent individuals who are confident with uncertainty? How should organisations manage their boundaries in order to be able to absorb changes that uncertainty causes? Are the concepts that we already seem to know well such as innovation, knowledge, intellectual capital, leadership, responsibility, sustainability, diversity assuming new meanings at the time of uncertainty?

Warsaw is the ideal venue for such debates. It is located geographically, culturally and intellectually on the crossroads between East and West, North and South. The tormented history of Central and Eastern Europe, and Poland in particular, provides the most persuasive lessons of transition and of coping with uncertainty. These lessons are encrypted in people’s minds, in management practices, and in the body of research. When confronted with Western management, such a “genius loci” is capable of producing synergistic effects that we, as our community of engaged scholars, are looking for.

Important Deadlines
  • Deadline for paper submission: 13 Jan 2015 2:00 pm GMT +1
  • Notification of acceptance: as of 17 March 2015
  • Early bird: 09 April 2015
  • Authors late registration: 21 April 2015

see details >>     
For more information, please visit the conference website www.euram2015.org



Badanie nad postrzeganiem pracowników w różnych grupach wiekowych w organizacjach. Badanie prowadzone jest w Instytucie Psychologii UJ! Do wygrania kupony do Empiku. Badanie trwa do 30.09.2014.

Zapraszamy: www.surveymonkey.com/s/badanie_14_06
Justyna Bandoła, Uniwersytet Jagielloński

Prezydencki Program Ekspercki >>     



Seminarium Eksperckie, Laboratorium Idei - Prezydencki Program Ekspercki, Polska za 25 lat - drugi skok modernizacyjny, 2014

Polska za 25 lat - drugi skok modernizacyjny Czy możemy mówić o kryzysie demokracji? Czy obecny system prawny będzie ewoluował w kierunku mechanizmów demokracji bezpośredniej? Na ile głos społeczeństwa powinien być słyszany w procesie stanowienia prawa? Jak zakreślić granice dostępu do informacji publicznej w świecie powszechnej informatyzacji? Prawa jednostkowe czy solidaryzm społeczny? Wolność jednostki czy interes społeczny? Jaki model społeczeństwa będzie funkcjonował za 25 lat?

Prezydencki Program Ekspercki >>     



W czasie 1. dnia X Międzynarodowego Kongresu MBA odbyło się ogłoszenie wyników V. edycji ratingu MBA.

W czasie 1. dnia X Międzynarodowego Kongresu MBA odbyło się ogłoszenie wyników V. edycji ratingu MBA. Rating MBA jest badaniem organizowanym przez Stowarzyszenie Edukacji Menadżerskiej FORUM. W tegorocznej edycji udział wzięła rekordowa ilość 31 programów, o 2 więcej niż w 4. edycji. Wśród uczestników było aż 5 nowych programów.

Klasa mistrzowska edycji rMBA 2014/15:
  1. CEMBA - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  2. Executive MBA - Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  3. International MBA - Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  4. Międzynarodowy Program MBA - GFKM



"Gotowi na ekstraklasę?" Polskie firmy coraz częściej odważnie wchodzą na globalne rynki. Czy stanie się to również impulsem do wejścia całej polskiej gospodarki do światowej ekstraklasy np. na listę 20 najbardziej uprzemysłowionych państw? To i inne pytania i tezy będą dyskutowane w jubileuszowej 10-tej edycji Kongresu.

Krakowska Szkoła Biznesu zaprasza Absolwentów i Studentów Programów MBA na X Międzynarodowy Kongres MBA, który odbędzie się 16-18 maja 2014. Jest to jedyna i największa w Polsce tego typu inicjatywa integrująca środowisko MBA. Do udziału w tym wydarzeniu zapraszamy znakomitych gości z kraju i zagranicy. Jubileuszowa edycja Międzynarodowego Kongresu MBA odbywać się będzie pod hasłem "Gotowi na ekstraklasę?". Jego tematyka obejmuje obszary, które mogą mieć kluczowe znaczenie oraz wpływ w najbliższych 10-15 latach na pozycję Polski na rynkach międzynarodowych.

Program merytoryczny Kongresu będzie obejmował prezentacje wybitnych specjalistów ze świata polityki, gospodarki i nauki, a jego głównymi elementami będą cztery panele dyskusyjne: Panel Wschód, Panel Makroekonomiczny, Panel Sport, Panel Innowacje - nowe kierunki rozwoju Małopolski i Krakowa. Dodatkowo, uczestnicy, jak co roku wezmą udział w Study Visit, warsztatach kultury, języka i etykiety biznesowej oraz otrzymają niepowtarzalną możliwość poszerzenia swoich kontaktów biznesowych.

Kongresowi towarzyszy impreza familijna "Gotowi na ekstra golf?" - Turniej Golfa połączony z Akademią Golfa dla uczestników i ich rodzin - 18 maja 2014.
Więcej informacji: www.kongresmba.pl

Otwarcie rejestracji - wkrótce! Do udziału w Jubileuszowej Edycji Kongresu MBA i do wspólnej dyskusji zapraszamy Państwa, pracowników Waszych firm, współpracowników, klientów, kontrahentów, partnerów biznesowych. "Gotowi na ekstraklasę?" Zapraszamy!



XIII konferencja Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów, pt. "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentow".

Szanowni Państwo,
w imieniu Rady Naukowej, w składzie: prof. dr hab. Adam Nalepka - przewodniczący, prof. dr hab. Barbara Błaszczyk, dr hab. Anna Fornalczyk, prof. dr hab. Józefa Famielec, dr hab. Iwona Kowalska, prof. dr hab. Marek Lisiński, dr hab. Grażyna Leśniak-Łepkowska, dr hab. Halina Piekarz oraz dr hab. Kazimierz R. Śliwa, zapraszam na XIII konferencję Młodych Pracowników Nauki, Doktorantów i Adiunktów, pt. "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentow", skierowaną również do praktyków.

Konferencja odbedzie sie w dniach 23-24.06.2014 w MUSZYNIE/Hotel Activa (www.hotel-activa.pl). Po konferencji ukaże się jak zwykle recenzowana monografia - 13 tom (10, 11, 12-ty tom ukazał się w jęz. angielskim w formie drukowanej i online: www.books.google.com).

Wszelkie niezbędne i nowe informacje znajdą Państwo na stronie www.konferencja.wsb-nlu.edu.pl. Proszę o rejestracje i wypełnienie karty zgłoszenia online, jak również przekazanie informacji o konferencji osobom, które mogłyby być zainteresowane uczestnictwem.

Serdecznie zapraszam
Anna Ujwary



Konferencja 2014: Nowe tendencje w zarządzaniu.

Celem konferencji jest stworzenie forum wymiany informacji na temat nowych tendencji w zarządzaniu. Zapraszamy do publikacji prac przeglądowych a także wyników badań. Prosimy o uwzględnienie w treści referatów, iż prace ukażą się w monografii pod wspólnym tytułem "Nowe tendencje w zarządzaniu".
Czwarta już edycja konferencji Nowe tendencje w zarządzaniu tak samo jak poprzednie nakierowana jest przede wszystkim na stworzenie forum wymiany myśli i wyników badań dotyczących szeroko rozumianego, współczesnego zarządzania.

Terminy
15.01.2014 – termin zgłoszenia udziału w konferencji wraz z pełnym tekstem referatu
01.02.2014 – informacja o przyjęciu materiałów do druku
01.03.2012 – termin przesłania opłaty za udział w konferencji

Miejsce konferencji
Dom Pracy Twórczej KUL
ul. Puławska 94
24-120 Kazimierz Dolny n/Wisłą

Serdecznie zapraszamy do udziału.
Strona internetowa konferencji: www.kul.pl/konferencja-2014



"Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy, kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa",
15 stycznia 2014r. w Warszawie.


Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy, kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa

Tematami poruszonymi na spotkaniu będą m.in.:
  • Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
  • Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
  • Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
  • Bazy wiedzy, hurtownie danych
  • Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
  • Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
  • Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
  • Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą
Konferencja skierowana jest do:
  • Kadry kierowniczej przedsiębiorstw i instytucji, Członków zarządu
  • Osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
  • Kadry odpowiedzialnej za optymalizowanie procesów biznesowych
  • Kadry zarządzającej, z działów: HR, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
  • Osób odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
  • Osób decydujących o doborze rozwiązań i technologii
  • Osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej
Strona konferencji: www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skutecznie-zarzadzac-wiedza.htm
Kontakt: www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skutecznie-zarzadzac-wiedza/kontakt

zobacz więcej >>     

Kontakt:
Dorota Iwanicka
Koordynator Projektu
tel. +48 0 691 571 598
fax. (0-22) 244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl



Konferencje i szkolenia - archiwum

 




© 2005-2016 Wszystkie Prawa Zastrzeżone Bartosz Boćko | zarzadzanie.net.pl